"Hej jag heter..."


"Hej jag heter Linda, jag är som vilken tonåring som helst, fyllda 17 år, blir 18 i maj. Jag har svårt att hålla ekonomin för pengarna vill helst ryka på onödiga saker som kläder när jag redan har en garderob som är full. Hade jag haft pengarna kvar så hade jag kunnat köpa det objektiv jag vill ha, hade säkert kunnat köpa en häst oxå för den delen. Jag går i skolan, bråkar på lärarna, skiter i lektionerna eller bara sitter inne på facebook om jag får tillfälle, vem orkar jobba? Jag försöker att ha ett liv utanför skolan, pluggar aldrig hemma, så jag borde väl ha det. Är med kompisar, fotar om inspirationen finns, men det blir mer sällan. Håller mig i stallet och träffar hästarna, men inte mer än att jag klappar och fotograferar dom, jag sitter alldeles för mycket vid datorn, det märks väl? Fyrkantiga ögon för länge sedan. Jag försöker att inte försumma och glömma bort den pojkvänn jag har, som alltid finns där för mig, de svåra tiderna som har passerat.
Det att jag väljer att skriva om mitt liv på Internet, är en helt annan femma. Här kan man få skit för minsta sak man gör, men jag har inte fått det, än. Jag har kanske tur.
Jag oroar mig för framtiden, ångrar saker jag har gjort och inte har gjort, försöker att leva i nuet. Inte alltid det lättaste, men jag kan alltid försöka.
Ja just det, vilken tonåring som helst..."


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter nästan som mig, haha. klockrent bra!

2011-02-26 @ 19:51:47
URL: http://sandwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0