Sitter på jobbet

Vad det låter vuxet att skriva att man är på jobbet. Okej, inte riktigt jobbet då, men nästan. Sitter nämligen på UNTs kontor i Tierp, min praktikplats. Har varit ute på ett jobb redan. Trodde det skulle vara värre än det var. Anders (min handledare) intervjuvade en kvinna som har ett kaninslakteri. Faktiskt, kanin är väldigt gott. Blev lite bilder som fotades av oss båda. Sen att jag fick fota en bild på 9 (!) rådjur som vi skickade in till tidningen som kanske hamnar bland de sista som typ "dagens bild", är lite väl coolt (; plus att några av bilderna jag fotade under intervjuven kanske hamnar i tidningen. Om jag upptäcker min bild, då får ni allt se de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0