Amen jippie...


Foto: Jag, Nikon D60 + Nikkor 18-55/4-5,6 | Gammal bild, inte min nuvarande mobil

Huvudvärk... Behöver jag säga mer? Jag som aldrig annars har huvudvärk (max 5 ggr/år) och nu har jag världens dunk i huvudet. Inte kul!
Jag vill läsa min nya favorittidning, DigitalFoto. Den är grym! Senaste nummret alltså, shit! Ojoj vad jag är fotosugen, måste verkligen testa det som står i senaste. Men jag kan inte läsa den underbara tidningen för jag har ont i huvudet! Kan inte bli bättre...

Sedan att jag var till Syven idag och fick bekräftat att mina 2 mest hatiska ämnen måste jag ha kurs B och C i. Ännu mera jippie! Jag som knappt kommer klara matte B, hur ska jag då klara C? Och lite grädde på moset så kan jag inte få engelska B kursen för den skulle jag ha valt i början av 2:an ist för trafikant. Alltså jag älskar skolan just nu. Ska jag fortsätta klaga lite mera så kan jag bara säga att schemaläggaren inte riktigt tänkt så speciellt långt. Hur ska jag kunna gå på lektion när jag är på praktik i Uppsala? Jamen, Högbergsskolan! Här är allt möjligt...

Vi fortsätter med ännu ett klagomål från min sida. Kom på att jag inte kan rabbla hela min ordlista på svordomar på bloggen så jag säger det bara. Mobilen fungerar inte. Halva mitt huvud finns i den där mobilen! Men nej, nu kan jag inte skicka sms längre. Men grattis! I love HTC<3 
Okej nu har jag fått klaga av mig. Så nu räcker det.

Så nu blir det lugn och låg musik medan jag halvsover på sängen. Myys

Kommentarer
Postat av: V

Det är stor skillnad på matte B och C :) B-kursen gick skitdåligt för mig men hoppade på C-kursen ändå och lyckades med betyg långt över förväntan, och det utan att ens plugga ämnet hemma

2011-01-15 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0