Mål för 2011

Jag har några mål inom fotograferingen som jag gärna skulle vilja uppnå detta år.

 Starta företag
 Fotografera fler tävlingar (hoppning, dressyr, fälttävland)
 Fotografera något som jag aldrig gjort förut (tex trav, modellsession)
 Byta ut mitt telezoom obj
 Om det finns pengar, köpa ljusstarkt normalzoom & makro obj
 Fotografera mer häst & ryttare porträtt
 Fotografera mer natur
 Fotografera annan sport än ridsport
 Få bättre koll på vitbalansen
 Kunna fotografera inomhus (tex ridhus, sporthall)
 Få bilder publicerade i tidningar

Jag hoppas kunna uppnå ganska många av dessa punkter. Att starta företag är något som jag verkligen ska försöka satsa på detta år, så att jag får upp ett namn och kan börja sälja tidigt.
Även att byta ut mitt telezoom ska försöka göras så fort som möjligt. Men det är mycket pengar så det lär bli jobb tidigt om det ska kunna gå.

Har ni några mål inför 2011? Isåfall vilka? :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia Waxin

Fota många fler tävlingar.

Och så fort jag tagit körkortet ska jag försöka ge mig ut på fler privat fotograferingar ^^

2011-01-06 @ 14:44:22
URL: http://bilddagboken@Cecilia--waxin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0