Sammanfattning

Nu har jag börjat året nå grymt bra! Men uppdateringen har varit så dålig att jag börjar fundera på va jag verkligen har gjort under dagarna? Men ska försöka sammanfatta lite av dagarna som varit så ni får lite koll igen!

29 december, onsdag

Foto: Jag, Nikon D300s + 35mm/1,8

Drog till ridskolan för ett US-möte och käk. I väntan på mötets början blev det en liten fotografering med Nicoles hund Bella, supersöt! Blev ett par bilder men här ovan får ni se dom 2 bästa :)
Mötet började och vi käkade tacos, mums! Blev lite saker bestämt, bla att jag ska ha en spa-övernattning i januari med bästa Jossan. Det ska bli trevligt! Mötet avslutades och jag gick mot Moas mysiga lilla stall brevid ridskolan med Jossan för att göra i ordning Casablanka för en ridtur.


Foto: Jag, Nikon D300s + 35 mm/1,8

det blev lite småskutt i ridhuset med söta lilla ponnyhästen (hon är stor häst, men liten). Blev lite bilder även där, träning ger färdighet säger jag bara! Så svårt jag hade i början att fota i ridhuset har nu börjat lossna liite liite.

28-31 december, onsdag-fredag
Var med älskling alla dagarna, åkte fram och tillbaka mellan oss. Myste, kollade tv, spelade chack och hade det trevligt :)

31 december, fredag
Nyår, vad mer kan jag säga? Helt totalt galet! Min och älsklings fest blev inställd dagen innan, brors och Ellans fest likaså, även många av mina vänners fester blev inställda. Så det slutade med att ca 20 pers kommer hem till mig och har det så sjukt trevligt och roligt. Helt klart ett av de bästa nyåren någonsin!


Foto: Jag, Nikon D300s + 35 mm/1,8

Vi började nyåret med en härlig middag lagad av mamma. En 3 rätters, kan inte bli bättre! Gott som tusan. Ni ser själva hur mysigt vi hade det när vi satt och åt, jag och Ellan pyntade så fint och med ett ljus som brinner så fint av pappa är det pricken över i:et! Börjar middagen med varm macka med gojs på (kommer inte ihåg vad det var), fortsätter med oxfilé med potatisgratäng med lite bearnaise-sås. Sist men inte minst en cheeskake á la Ellan! Supergott all mat som åts :)

Vi väntade in alla kommande gäster. Sminket på, klänningen, håret lockas, naglarna på. Det sista fixet gjordes.
Och sen kom alla. Och där började allt! Ni kan inte ana hur sjukt rolgit vi hade det. Ellan och min dans, filmer spelades in, tolvslaget, brors bil, killar, tjejer, GALET! Så sjukt roligt.



Jag på nyåret! Glittrig, ny klänning, allt stämde.

1-2 januari, lördag-söndag
Jag sov hos älskling för att på söndagen ta oss till älsklings morfar, mat och prat. Lite julklappsutdelning blev det även. Trisslotter äger! Om man kunde vinna storvinsten någon gång... Men 25 kr räcker iaf till en ny lott (;

3 januari, måndag
En dag inne i Uppsala med älskling och Jossan. Strumpbyxor, blått linne, 16 GB USB-minne + band inhandlades. Jossan hittade det hon sökte och även älskling köpte något. En trevlig dag i Uppsala som avslutades mycket bra med en fest i Tierp! Blev att åka dit på kvällen och träffa lite människor. Avlsutades tyvärr ganska tidigt som halv 12 men det gjorde inte så mycket när en liten person vid namn Linda fick i sig en aning mycket (; Tack älskling!

4 januari, tisdag
Har sovit bort hela dagen och jag sitter nu och skriver detta inlägg (;

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Grymt fin häst och hund =D

2011-01-05 @ 22:49:47
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0