Sovmorgon

Tog mig en sovmorgon idag. Kunde helt enkelt inte sova i går kväll, helt sjukt, med tanke på att jag gick upp ganska så tidigt igår morse osv. Men nepp, det gick inte.

Har klippt ihop en massa filmer till en, och nu ligger den i mobilen. Äntligen! Så ni som träffar mig och vill se filmen från igår, bara att hugga tag i mig! :D Haha.

Jag har även en liten träningsverk i armarna från igår. Ni såg juh själva hästen, han är stor. Och stark. Och med mina icke använda ridmuskler så blir det en härlig träningsvärk! Men de kan jag stå ut med (; Rida han igen på onsdag, hoppa? Ojah!

Nu ska det bli lite frukost och film på tvn, älska att man kan ha USB-minnen i vår nya tv. Yeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0