Hästar och klädval

Jag gör inte mycket här hemma, borde börja och packa min väska för i morron åker jag bort. Men vad gör jag? Jo jag sitter vid datorn och gör inget alls. Får nog ta och börja välja lite kläder, party och dop under en helg. Jag kan inte ta med mig hur mycket kläder som helst?! Vi får se hur jag löser det.

Igår när jag red, ja det gick bra (som många undrar) men det blev inte så mycket hoppning som det var tänkt då det helt plötsligt blev 8 hästar i ridhuset. Men han med några språng ja.
Och för er som inte hänger med, nej jag ska inte köpa häst, nej jag ska inte bli medryttare. Ja, jag provrider hästar. Jag tänker inte gå ut med mycket men det är så det ligger till. Ni kommer att få veta mer senare helt enkelt.

Nu ska jag som sagt börja att packa, blir en ridtur med Helena på hennes fina hästar idag. Mys! Mindre mys att det är sådär -15 grader ute... Det blir att klä på sig bra med kläder!


Kommentarer
Postat av: Amanda

foderhäst eller?

för du snackade ju om de förut kårven! :DD

2011-01-27 @ 16:22:28
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0