En fråga får ett svar

Kan du inte visa en bild som är helt oredigerad och en som du har redigerat? :)
Självklart kan jag visa det!

Jag har skrivit en liten guide på hur jag redigerar mina bilder i detta inlägg - Observera att jag har redigerat dessa 2 bilder på ett annat sätt men liknande -



Nikon D300s + Nikkor 80-200/2,8


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Jag sitter och funderar på det där med att jag tipsade om enkla sätt att redigera. Är det något som jag ska försöka ta upp igen och komma på nya saker? Jag har även tipsat om olika bilder, vilken del av språnget som en bild är bäst på en galopperande häst tex.
Här kan ni läsa tidigare inlägg som jag har tipsat om fotografeing. #1 #2 #3 och fotografera i ridhus.

Kommentarer
Postat av: my

skulle vara kul om du fortsatte med det, älskar fototips och redigeringstips :D:D



Men kan du göra tips om typ allt, natur och sånt också för att jag brukar inte fota hästar så jätte ofta även fast jag rider, men jobbigt att rida med systemkamera ;)

2011-07-28 @ 18:46:21
URL: http://monkiapa.blogg,se/
Postat av: Anonym

ÅÅh, redigeringstips är alltid uppskattade (:

Sen shopping, De räddar verkligen en grå och trist dag.

2011-07-28 @ 22:33:58
Postat av: Peter Stahre

Jävlar vilken tuff bil! :D

2011-07-29 @ 01:02:41
URL: http://www.blogg.peterstahre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0