Filur Dag 3 (igår)

Hann inte med att skriva dagens ridning med Fluris igår, hade lite bråttom när jag väl kom hem från stallet.

Men iaf så var jag upp och pysslade med honom, blev en skrittur på grusvägen, riktigt skönt får jag säga! Han var så gullig och traskade snällt på. Blev inget mer än det och jag hade inte planerat nåt heller. Så tillbaka till stallet och hinner precis få av tränset och vända mig om så ösregnar det ute. Vilken tur vi hade!

Blev lite mys och pyssel i stallet, så fick dom gå ut i hagen igen och jag fixade i ordning allt annat, ställa saker på rätt plats, mocka det lilla som låg i boxen (de går ute dygnet runt just nu) och plocka undan mina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0