Filuris dag 1


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Det blev inte så många bilder som jag kanske hade tänkte. Men aja.
Det blev ingen längre tur, red längs med en grusväg. Mötte på en traktor med konstig grej efter som Filur var tvungen att blåsa upp sig för och kolla snett, annars mötte vi inget anant konstigt. Väldigt pigg var han med, nån gång när jag bad om trav så satte han av i galopp, och han är inte allt för lätt ibland. Så det tog bra lång tid innan jag fick stopp på honom, haha sötis!
Efter det blev de andra bullar, nästan så att han galopperade på stället! Där tog jag i ganska mycket, men han var väldigt fin i slutet när jag fick tillbaka kontrollen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken sötis häst!

2011-07-21 @ 17:15:23
URL: http://idaaamohlen.blogg.se/
Postat av: Dessie

vilken söt tottoheeest :D

2011-07-21 @ 17:55:12
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0