Furuvik och frågor


Nikon D60 + Sigma 70-300/4-5,6 | Någon random bild fotad på Enköpings FRK

Hallå!
Detta är ett tidsinställt inlägg då jag är på väg till Furuvik med Dessie för att döa en dag och få en massa bilder.

Jag kommer inte att kunna fixa några inlägg åt er, så hade tänkt att ni kan få ställa frågor till mig som jag ska besvara när jag kommer hem. Det kan handla om vad som helst! Foto, hästar, mina kompisar, mitt privatliv. Ställ vilken fråga du vill, så ska jag se till att svara på dem.

Om det är något ni vill att jag ska skriva om i bloggen godtas även det hjärtligt :)

Så ställ era frågor och skriv vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: my

Ska jag skicka kommentarsbilden till dig så att den står på "din blogg" och inte på min? :)

2011-07-25 @ 15:07:28
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: my

Ska du köpa en häst? :)

2011-07-25 @ 15:08:15
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

När du åker till ön brukar du dansa då? Åker alla dit för att dansa eller är det för att mest umgås? :)

2011-07-25 @ 22:18:04
Postat av: Anonym

Kan du inte visa en bild som är helt oredigerad och en som du har redigerat? :)

2011-07-28 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0