Gävle, poolparty och Ön!

Beccis har lite bilder, som jag senare tänkte ta från henne. Rolig kväll i Gävle blev det, The Moniker stod på scen och sjöng acustiskt och sen pallade tyvärr inte Gävle för E-Type då strömmen bröts minst 5 gånger mitt i låtarna för dem. Stackarna.

Men att köpa snapsglas på Konsum, Donkenglass och 4-5 halvtokiga brudar, så kan de bara bli en lyckad kväll!
Vi taggar om till Ön på tisdag igen, nu j*vlar! Förfest och roligt blir det, häärligt. Kanske poolparty hos Beccs på lördag oxå, hade vart väldigt myyys :)


Kommentarer
Postat av: jossan :)

INTE LÖRDAG:'(

2011-07-21 @ 17:51:00
Postat av: Rebecca

det blir inget på lördag :( men vi ska allt hinna med ett poolparty snart! fick inte.. sen var det även den här helgen jag hade sagt att jag skulle komma till väsby tydligen! men tisdag, dååå!

2011-07-22 @ 09:24:24
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0