Harry Potter och de vises sten


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + fjärrutlösare

Under dagen har jag börjat läsa om Harry Potter boken, den första. Dem är så väldigt bra och jag kan läsa dem flera gånger om. Så efter att ha varvat med att ligga på gräsmattan och sitta på altanen fick jag sedan lust att fota lite. Så knäppte lite bilder på reflexskärmen, är däremot inte så hajj på den och bilderna blev som dem blev. Haha. Men ska iallafall försöka knåpa ihop ett inlägg om reflexskärmen senare under dagen :)

Jag har även funderat ut när jag ska ta mig till stenbrottet och det får bli senare ikväll då jag vill ha lite solnedgång eller vad man ska säga. Ska även försöka fixa en snygg sminkning, men de är svårt när man inte har allt för mycket å välja på :)

Och bilden måste jag bara skratta åt! Haha, ser så väldigt rolig ut. Jag har tyå meterlånga ben, och pytteliten överkropp, ett plus är jag inte ens knäppte byxorna! Men sånt är fint, nu blir det att läsa lite bok igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0