Playa de la Råksjön










Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 & Sigma 70-300/4-5,6

Under min lilla paus från bloggandet åkte jag till min morfars stuga, Råksjön. Den lilla stugan som inte har el, rinnande vatten eller täckning på mobilen, stugan som man får duscha i sjön, diska ute med uppvärmt sjövatten - även om det regnar - och där det inte finns något alls att göra, det är helt dött och tråigt.

Så jag har bättrat på brännan under några dagar, och nog har jag lyckats! Fick en så sjukligt fin bränna efter Falsterbo, som nu nästan är borta. Känner mig duktig.
Sen har jag solat, solat, solat. Fiskat lite, badat 1 gång i det 21 gradiga vattnet som mera har legat på 23 grader och nästan 24 som mest. Spelat lite kort, ätit, ätit, ätit och ätit lite mera. Och så var det nog mina dagar här borta.

Jag har haft en riktigt härlig paus, från allt. Har verkligen kopplat bort alla måsten och lagt undan dem för ett tag. Så fruktansvärt skönt, att inte göra något alls och bara vara. Önskar att vi var uppe oftare i stugan och nästan att man kan vara där mera än bara på sommaren, stugan är nämligen inte isolerad pga att den är så gammal (;

Hoppas ni gilalde bilderna iaf, kunde verkligen inte bestämma mig, så ni fick flera. Och det lär nog komma ännu flera då jag fick flera favoriter!

Kommentarer
Postat av: Dessie

fan va snygga bilder ;)



sv: okej ;) vilken dag? ;D

2011-07-15 @ 21:34:55
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: Dessie

sv: den är as bra! :D

ja visst ;)

2011-07-15 @ 23:01:39
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: my

fina bilder :D

2011-07-17 @ 16:42:23
URL: http://monkiapa.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0