Tvång och Step Up


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Jag bara måste uppdatera om vad jag gjort idag, känns lite som ett tvång då jag inte har gjort något alls... Haha (; Dagen har helt enkelt sett ut som att sova till 12 pga den sena hemgången i natt, sedan har jag suttit med en massa inlägg som jag tänkt tidsinställa inför dagarna jag är i Ullared - japp, jag åker dit, har bara inte berättat det än. Så jag hoppas att ni kommer att gilla de inläggen, och som det låter kanske vi kommer att ha med oss mobilt bredband och syrrans bärbara, så kanske att det blir uppdatering när man är i stugan en sväng :)

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag kollat igenom alla 3 Step Up filmer, grymma! Men 1an slår de andra, helt klart.

Bilden fotograferade jag förövrigt igår när jag var på väg till stationen. Inte den bästa... Och jag ser nog allt hur skitig linsen är, kanske dags att rengöra lite kamera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0