Världens sämsta mobil


Väska och skärp - Myrorna


Hippson Magazine


Falsterbo Horse Show biljetter(!!)

Och Uppsala bjöd inte på något roligt, mobilen skulle kosta 2 000 kr att laga = inte värt det då den kostade 1 800 kr att köpa och att det är den sämsta mobilen jag någonsin ägt.
Skulle in på Swedbank och sätta in pengar, det blev inte av det heller... Ojoj, jag avancerar på duktighet! Och för typ 15489248 gången så skulle jag in på Darkwell och fråga om piercingen, och blev det av? Nej.
Isället blev det ett besök på Myrorna, där man blev en väska och skärp rikare. Jag som inte skulle göra av med pengar nu.

Sist blev det en tidning, inför resan på fredag, dricka och en godisbit för den korta hemresan på tåget.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gillar din väska, precis sådär lagom (:



sv: haha great ! ;D vart bara en tripp till Sälen för mig i vintras, en gång är för lite :((

2011-07-05 @ 22:14:44
URL: http://tesssanss.blogg.se/
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Tycker också så, därför kände jag att det är bäst att veta vilka som läser bloggen om dom nu kommer med en massa påhopp är det liksom bra att veta det i förväg så man vet vad man har att vänta, eller bara strunta i att ladda upp sånna bilder. :)

2011-07-05 @ 22:17:12
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Dessie

fan va snyggt skärpet och väskan va ;D

2011-07-06 @ 22:10:46
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0