Vilken statistik!

Igår hade jag rekord på sidvisningar med hela 330 st(!), har haft 299 som mest tidigare. Idag var jag nära att få nytt besöksrekord, fast jag bloggade så dåligt igår. Var kommer ni ifrån? :)

Kul, kul iaf!

Idag blir det en hemmadag tror jag, har inget planerat iaf. Så städa rummet känns som något jag måste göra - och bara för att jag skriver det här så måste jag juh - så idag ska det bli gjort. Hoppas jag...

Igår blev det stress på kvällen efter att jag kom hem från stallet, stoppa i sig mat, duscha, byta om, sminka sig och allt man nu ska göra. Senare satt man på tåget mot Uppsala. Blev en mysig kväll med 3 kompisar på bio. Vi såg Julias Ögon, och det är inget att rekomendera för er som inte tycker om skräckfilmer. Så jag missade väl halva ungefär. Haha. Jag klarar inte av de, men aja. Sara får aldrig välja film igen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0