Visste ni att





Jag igentligen ska ha glasögon hela tiden? Men att jag inte använder dem på grund av att jag tycker inte att jag passar i de.
Jag har väldigt dålig syn på vänster öga, som gör att jag måste ha glasögon, men att mitt högeröga överanstränger sig för att kompensera det dåliga ögat. Jag märker att jag ser dåligt i vissa situationer, t ex mickroklockan som jag inte ser om jag sitter vid bordet i köket.

Glasgonen ligger alltid på min datorburk, så jag ser dem nu när jag skriver. Har inte dammat av dem på väldigt länge. Och jag slutade använda dem när jag gick i 7an tror jag, alltså för ca 5 år sedan :)

Kommentarer
Postat av: my

varför använder du inte linser då? :)

2011-07-30 @ 21:00:41
URL: http://monkiapa.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0