Körlektion, skola och kjolar!


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Började dagen med en körlektion, det börjar bli bättre!
Skolan var inge roligt, 1 lektion. Och då fick man reda på frånvaron under terminen och hur betygen osv låg till. Kul att jag har 2600 poäng, och ska få in Engelska B eventuellt som extrakurs. Det visar sig hur den kommer in i schemat. Ännu mera roligt är att jag då måste ta bort en kurs, annars blir det för mycket. Haha!

Men snart skiter jag i skolan för att äntligen få mitt sommarlov!

Idag har jag även fått en supersöt liten spetskjol av Dessie, enligt henne så passade den inge bra på henne. Ska tvinga ur priset på den så hon får betalt oxå. Den dära kompisen är allt för snäll!

Kommentarer
Postat av: Dessie

fan va bra den satt ;)

2011-06-07 @ 20:29:18
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0