Reflexskärm, piercing och sammanfattning



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + fjärrutlösare

Morgonen har börjat bra, eller hade önskat en lite längre sovmorgon, men det gick. Har tagit en dusch, bytt piercing och städat lite på rummet.
Jag har även provat min nya reflexskärm som låg på min stol i natt när jag kom hem från Gröna Lund. Några papper låg även där så jag ska ut och hämta lite biljetter senare.

Nu gör jag mig i ordning för att ta mig till Uppsala och spenderar dagen hos Elin, nya kamerasakerna åker med. Vi ska bland annat planera inför helgen då vi åker till Vallentuna i år igen och fotograferar.

Gröna Lund igår var helt sjukt roligt! Åka massor av karuseller, nya Twister var bra rolig! Åkte tyvärr bara 1 gång pga den sjuuukt långa kön under hela dagen. Även nya Blå Tåget var helt grymt! Så mycket bättre än förr (;
Och för er som har sett videobloggen (vad tyckte ni om den förresten?) så berättade jag om en incident som hände i kön till Insane, jag fick mig ett besök i sjukstugan nån timme innan jag kunde fortsätta åka. Inget allvarligt, men nu vet jag det till nästa gång.

Ang bilderna, så är översta bilden för Dessie som ville att jag skulle visa reflexskärmen men som jag så dumt glömde att fota när jag höll på att fota piercingen, haha! Så en halvdan bild fick det bli på en nyduschad tjej, därav det fina censurerade ansiktet. Andra bilden hoppas jag ni ser vad det är på (;

Nu ska jag klä på mig det sista och ta mig till först ICA och sen tåget, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du någe bilder från träningen i tisdags ? :D

2011-06-30 @ 15:24:57
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: Dessie

niice :D

2011-07-06 @ 22:07:08
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0