Svåra val


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Sitter coh försöker välja ut bilder som ni ska få se. Men, det är så fruktansvärt många bilder jag blev så nöjd med att jag inte kan välja..?! Det blir att redigera lite och sen så får vi se vilka som visas, kanske blir fler än vanligt då (;

Var iaf på Fallens Dag i Älvkarleby, de släpper på slussarna 3 ggr á 10 min just denna dag. Det är väldigt häftigt att få se de stenbelagda gropen bli vattenfyllt på bara några sekunder. Coolt!
Det var även så att min bror ställde ut sin bil just här, så några bilder även där blev det. Faktiskt några nya favoriter, oops? Haha, jag blir inte förvånad längre (;

Kommentarer
Postat av: Dessie

har han fått en ny sponsor? ;D

2011-06-19 @ 23:15:31
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0