Duktigt Linda!


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Jag som sa att jag inte skulle somna... Men jag kollade på Snabba Cash (förövrigt en dålig film) så höll jag på att somna, så stängde av lite snabbt när den var slut, ändrade om spotify-listan till Lugn och la mig och sov.

Vaknade väl för 30 min sedan, har fruktansvärt ont i hela kroppen, är hängig. Var hungrig så tröck väl i mig 4 mackor, ser att DigitalFoto har kommit men orkar bara bläddra igenom men knappt det.

Slår nog igång någon film igen, i förhoppning av att jag ska somna tidigt ikväll, och kanske skola i morgon.

Kommentarer
Postat av: ebba bloppis på bloggen

sv: okej tack! :D Har alltid undrat hur man gör och så nämligen ;)

2011-03-15 @ 07:33:08
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0