Tagga?

Äntligen hemma, och Internet är verkligen med mig... Eller inte.
Idag fyller iaf brorsan 20 år! Grattis till han! :D

Så det blir lite party här hemma, är inte ett dugg sugen på det, men bara att gilla läget. Har tänkt ut en inte allt för avancerad outfit för kvällen, bestående av en skjorta och leggings ungefär. Så taggad är jag, usch.

Och sen att matte-lektionen för en gångs skull gick någorlunda bra! Är ett helt under (; Det var nästan lätt att räkna idag! Helt amazing. Men Daniels kommentar gjorde lektionen mycket bättre (;

Jag - Går det bra?
Daniel - JA!
Jag - Jo, du ser väldigt intresserad ut...

Då sitter han och ritar i blocket under en genomgång (; Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0