Vindruvor och släkt


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Hela tjocka släkten är här. Nästan iaf, flera skulle säkert kunna komma, som kusiner osv. Men vi skippade dom och tog bara mormor, morfar, farmor och farfar med respektive.

Festen i fredags gick bra den, sjalv satt man mestadels av kvällen på rummet och pratade med älskling. Vi hade mycket att prata om, när man inte setts på nästan en vecka.

Lördagen blev det bilkörning till Uppsala och köra runt, runt, runt, runt i rondeller. Haha! Blev inhandling av motorcykeldräkt som jag och syster ska kunna anända, hjälmen var snyggast! Typ det ända jag var med och fick bestämma (; Svart, vit och rosa!
Syrran är lite större än mig så kläderna fick passa henne och sen får jag trycka på mig extra kläder för att kunna åka jag med :) Skorna blir det nog att använda dubbla raggsockor i...

Nu blir det efterrätt! Springer iväg och tar mig en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0