Nyttiga liv


Gammal bild,

Igår var jag med älskling, mysigt värre! Vi kollade på film, Luftslottet som sprängdes, bara för att jag är så seg och inte hade sett alla dom filmerna tidigare. Mitt under filmen blev det mat, och hoppa en massa studsmatta med Alva, som för övrigt fyller 3 år på onsdag! In och kolla klart på filmen, och sen började det med övertalning. Tog sin lilla tid, men det gick! Både jag och älsk fick på oss shorts och t-shirt, på med joggingskorna och iväg ut i skogen.

Så förbannat härligt med en springtur! Tror inte han tyckte likadant... Haha!
Efter springturen tog vi oss ett litet gympass uppe på hans rum, med hantlar och andra övningar. Snacka om att jag är sjukt otränad. Främst armar, haha lite pinsamt nästan (; Älskling klarade då extremt mycket mera, men jag skyller på att jag är tjej.

En skön dusch efter det, slänga sig på soffan och kolla tv tills man på något sätt förflyttar sig till sängen och somnar, härliga värk i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0