Sista klassens vinnare




Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

Och vinnaren i dagens sista klass, 1.10 är... Paulina och Charonne! Hemmaekipage, grattis :)

Dagen har rullat på bra, kom till ridskolan precis i tid för att se Sandra, Frida och Jossan. Vilken tajming! Alla hade fina ritter och red bra, extra grattis till Frida som lyckades knipa en 12 placering med lilla Austin.
Har sett väldigt många fina hästar och ritter, tror att jag kunde tagit med mig ett 10-tal hästar hem. Ojoj vad snygga vissa var (;

Och för den delen trodde jag att alla bilder var utom all räddning när jag såg dom i kameran, de såg rent ut sagt förj*vliga ut. Men när de väl kommer in i datorn är det en helt annan känsla och kvalité på bilderna, så ett snabbt råd, släng aldrig bilder i kameran, vänta och se dom i datorn först.

Nu blir det att packa om för morgondagens jobb, inget får glömmas nu. Och för er som inte hängt med eller kollat min fotokalender i menyn, jag åker och fotograferar på Lurbo Ridklubb i morgon, de har en lokal hopptävling för ponnyer och jag står där hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skicka lite bilder till mig sen ; )

2011-05-15 @ 14:56:22
Postat av: E m m a m a r i e -

Jag gillar också hästar, bilderna var väldigt fina!

Kika in på min blogg där jag håller på med en frågestund, skulle betyda massor. KRAM!

2011-05-15 @ 17:54:23
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0