Effektiv dag

Oj vad jag inte har gjort något vettigt alls idag. Efter praktiken kom man hem, åt lite mat, följde med mamma och handlade och sen fastnade jag framför datan. Jag skulle ha städat, packat för helgen, skickat in en läxa och någonting mer som jag inte kommer igåh. Istället för det har jag fört över pengar till paypal, läst bloggar och tittat på min fina mössa. Oj vad jag är duktig (;

Och på praktiken trodde jag och det var tänkt att jag skulle ha mera kassaträning, men istället har jag större av dagen städat i butiken, storleksordna kläderna, åkt upp och ner, till och från lagret med kläder åt alla håll och kanter. Vilken superdag alltså (; haha!











Kommentarer
Postat av: Patricia

Superfin mössa! :) Kärlek till mössor känner jag igen. Min sambo åh nejar, sig alltid när graderna kryper mot nollsträcket och jag därmed in i min mössa. Hihi

Jag är ju istort sett på Tierp och tävlar en gång om året iaf :) den bilden togs nog 2010. 2011 vart det ju tyvärr däremot ingen start där. Men hoppas på 2012 :)

2011-11-18 @ 13:32:20
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0