Hinner inte

Hatar att vara stressad, nu har man kastat i sig mat och packat väskan. Så är på väg till Tierp, blir upphämtad där av Jossan för att sova med henne. I morgon blir det tävling på Lurbo, så en massa bilder ska ni få både från Amanda och Bert och morgondagen.

Har inte hunnit fixa tidsinställda inlägg, och vet inte när jag kommer hem, det visar sig :)

För övrigt gick det bra på jobbet, en lugn dag avslutade jag veckan med, härligt!
Och ännu en sak, jag har - tro det eller ej - provat ut nya brillor. Så vi då se om jag börjar gå med glasögon om ca 2 veckor. Tyvärr en liten chans.

Kommentarer
Postat av: my

hoppas på fina bilder :D

du är nog jättefin i glasögon :)

2011-11-04 @ 21:15:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla uppdatera mera!!!!!

2011-11-05 @ 14:37:36
Postat av: Alexandra

Råder dig att använda glasögonen om du behöver dom. Jag gick utan i 5 år och det försämrade min syn väldigt mkt och den fortsätter att försämras. Har glasögon och endagslinser idag och trivs sjukt bra med det, bara man börjar använda brillsen så trivs de allra flesta väldigt bra med det :) (Självklart gör du som du vill, men det är inte värt att låta synen bli sämre och ha huvudvärk och trötta ögon)

2011-11-06 @ 18:58:26
URL: http://alxmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0