Skoldagen



Nikon Coolpix s3100

Massa UF företagande idag. Jag har klippt en massa tillfälliga visitkort, och vi har planerat inför lördag då det är öppet hus på skolan och vi ska stå och marknadsföra oss. Så massa fix inför det. Efter skolan tänkte vi gå till Swedbank och fixa ett företagskonto, självklart kommer vi 5 min efter att de stängt. Det blev en blixtvisit hos min gamla handledare på UNT, mycket trevligt! Länge sen man kikade in där :)

Och eftersom att vi har ett UF företag, så måste vi ha en rådgivare. Så vi tänkte prova med traktens fotograf som har studio och hela köret. Men nej, tvärnit ganska rejält. Själv undrar jag varför karln ens håller på med det han gör...

Nu hade jag tänkt att plugga religion, men ni kan nog lista ut hur roligt det är. Så blir lite UF istället för att lite senare åka till älskling :)
Ska försöka hinna med att fixa med Rebeccas bilder som fotades för länge sen och ni fortfarande inte sett, jag är inte bra på det hära alltså.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, så jävla snigg man är! ha ha (;

2011-11-08 @ 17:56:03
URL: http://fridaeriksson.myshowroom.se/
Postat av: Rebecca

wiiie

2011-11-08 @ 18:17:15
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0