Ungdoms Företag



Idag i skolan har vi haft väldigt mycket företag, jag har idag lyckats ställa fast en prislista. Härligt! Och ni anar inte hur sjukt billiga vi kommer att vara, så kul att vi lyckades få ner priserna så mycket! :D

Vi har även öppnat upp ett företagskonto på Swedbank, det var lite avancerat men gick bra ändå. Tur att man får hjälp alltså (;
Sist han vi med en sväng in på UNT i Tierp och prata med min gamla handledare Anders. Han kommer att vara vår 2a rådgivare, känns väldigt bra!

Och så kan jag berätta att vi redan finns på fb, gilla oss gärna! En hemsida håller på att konstrueras, tyvärr har vi lite problem med den. Även en blogg kommer att fixas där vi ska försöka att uppdatera flitigt av vad som händer i företaget :)

Hoppas att ni vill följa mitt och Dessies arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0