Fix och trix




Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Har länge funderat på vart jag ska lägga/hänga mina halsband och olika smycken. Jag har mitt smyckesträd men allt får inte plats där, har även et smyckeskrin som ligger i en låda men den tar jag sällan upp. Vill ha de smycken jag använder mest framme. Så idag löste jag den gåtan. Satte upp ståltråd mellan skruvanrna i hyllan som sitter ovanför mitt sminkbord. Mycket smart! Så nu har jag en massa smycken, halsband, armbando ch örhängen hänger där :)

Blev mycket bättre på bordet oxå då smyckena har legat huller om buller där på, nu blev det lite renare och snyggare.

Kommentarer
Postat av: my

smart :)

2011-11-29 @ 18:37:49
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0