Vackra syn


Nikon Coolpix s3100

Vilken vacker soluppgång jag åkte hem till i morse, helt otroligt.
Förövrigt åkte jag från älskling runt 8 tiden i morse, efter att jag funderat på vart hans mamma tagit vägen och sen att hon skrattar åt mig när hon ser att jag fick skrapa rutorna (; Haha yeeah, kallt ute juh! + att jag inte är den smarta som går ut och startar bilen innan jag ska åka så den är varm, yepp.

Lugn och nästan tråkig dag på praktiken, hade knappt något att göra alls. Fick snällt berätta för den andra praktikanten hur de funkar i butiken, eller inte riktigt. Men man känner sig stolt när man kan berätta vart kläderna hänger ;D Stort plus när man kan hjälpa kunderna utan att fråga den ordinarie personalen oxå, mycket stora plus på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0