Vilken helg!

Fredagen åkte jag och älskling in till Uppsala, började med IKEA och shoppade lite där. Garderob, påslakan, täcke + kuddar och annat smått och gott inhandlades där. Så snyggt det kommer bli i älsklingens rum :) Sen var vi så hungriga att det blev mat, kinarestaurang är inte dumt alltså. China Garden och buffé satt inte helt fel en fredagkväll!

Under hemresan blev vi jag lite halvt tvingad till Hållnäs och lite festande där. Hem och fixa lite hemma innan vi styrde bilen mot nästa destination, byte av bil blev det med. Lite go'dricka och trevligt sällskap så for vi iväg. Träffade på mycket trevligt folk, innan vi åkte ganska så snabbt efter att vi kommit. Sova sova sova blev nästa aktivitet, fy tusan vad trött man var.







Lördagen började lugnt, ligga och mysa i sängen och sen blev de frukost och lite mera mysa. Älskling började att sätta ihop garderoben men blev inte helt klar. Runt 2 tiden fick vi besök av Elin och Bodin, då blev det bråttom helt plötsligt, då väntade Ålandsbåten för oss. Snabbt bli klara för att hoppa in i bilen och åka vidare mot Grisslehamn.

Väl på båten började vi med lite mat, jag och Bolarn var de ända nyktra i sällskapet på 7 pers. Lite taxfree shopping och sist blev det baren. Tror inte att jag behöver berätta så mycket mera om de, men kul hade vi! Mot kvällen drog vi hem lite folk till älsklingen och så blev de lite halvt party. Dansa och go'dricka! Dessvärre slockande jag i knät på min snygging, haha inte smart (; Så sjukt trött, vet inte vad det var som knäppte till. Sova gjorde jag efter det iaf, och som tur var i sängen. Haha!



Nikon Coolpix s3100 som fotat alla bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0