Dagens

Vilken soft dag man haft i skolan. Hela 3 av 5 lektioner hade vi (; Först slapplektion så man satt väl mest vid fb och kollade. Sedan håltimme, lunch, UF-företagande och sist turism. Sluta kl 3, hemma vid halv 4. Sköööönt!

Väl hemma drog man på sig ridkläderna och cyklade upp till stallet, mocka och fixa mat gjordes innan mamma kallade hem en för middag. Äta lite snabbt för att sedan cykla till stallet igen och rida en sväng på Tapper. Envisa ponnyhäst (;

Gick väl ganska bra ändå att rida, sen blev det lite mys i stallet innan han fick gå ut i hagen nån timme till.

Hem ännu en gång, duscha och fixa lite. Så nu väntar jag lite på tiden så att jag kan ta bilen ner till ICA och posta ett paket och natta hästarna i stallet.
Sist ska jag ta bilen till stationen för att lämna en upphittad telefon och dra vidare till älskling. Skönt att man har något att se fram emot, denna dag har varit ganska trög ändå. Den dära skoltröttheten är inte rolig.

Och för den anonyma töntiga kommentaren om att jag gör rätt i att sluta fota hästar. Du är bara avundsjuk! Och nej, jag kommer inte sluta fota hästar. Inte än iaf.

Kommentarer
Postat av: Frida

H*n kan ju ta sig i arslet!

Om du slutar fota hästar vet jag inte vad jag tar mig till...





:)

2011-10-25 @ 20:27:21
URL: http://spaaceman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0