Dagens outfit och skola



Ganska ovärd dag i skolan, religionen var väl det som var kul. Massa diskussioner om olika ämnen, jao. Naturkunskap kan ta sig i baken, skittråkiga ämne. Sen blev det personlig försäljning och sluta. Håltimme är inget som gillas, så vi byter lite lektioner. Psykologin för min klass är flyttad till i morgon på vår superroliga håltimme. Jippie. Kolla lite film, easy!

Nu väntar jag på att datorn ska jobba klart med bilderna från igår, för över alla till hårddisken så att jag sedan kan börja arbeta med dom och få upp alla i arkivet. Spännande! Många som verkar vilja se lite bilder från dagen. Kanske att jag får skynda mig lite (;
I väntan på att datorn jobbar tänkte jag ta lite snabba bilder ute, måste uppdatera min header tror jag (;

Kommentarer
Postat av: Julia

När kommer bilderna från tävlingen tror du?

2011-10-03 @ 17:49:14
Postat av: Dessie

sv: fan va kul de skulle va om ni hade en stor-hasse och en mini-hasse xD (a) hahah

2011-10-03 @ 21:30:06
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0