En tråkig hemmadag

Man kan alltid låtsas som at man är superpigg, en dusch och försöka få på sig lite kläder. Mjukisbyxor och tröja gör så man känner sig sjuk fast man inte är de, jobbigt!

Och inte har det varit bättre med min fotoabstinenes idag inte, det är fruktansvärt jobbigt... Suttit och kollat igenom en massa bilder från året som ännu inte är slut. Mycket kul! :D
Mer har dagen inte erbjudit, en film - Jägarna - och försöka skriva ett CV. Det sistnämnda tror jag inte gick så bra... Haha. Men något måste jag försöka få ner på pappret, inte det lättaste får jag säga.

Försöker se om jag kan åka till praktiken i morgon eller ej, så musiken står på hög volym - som i resten av huset när man har 2 syskon - och dansar med lite. Inväntar sötnosen som ska komma senare, tror han vill bli sjuk? Varför besöker man annars en sjukling (;

Och ännu en gång skriver jag tråkiga inlägg utan bilder, men dom är slut på något sätt. Har inget att visa. Eller så är blogginspirationen på noll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0