Gina Tricot


Nikon Coolpix s3100

Min roliga lunchrast visas på bilden, en pizza och läxplugg. Kul!
För övrigt har praktiken gått så fort idag, vart nere på lagret större delen av dagen och sedan har jag hjälpt med smycken och larmat av kläder för att ännu flera gånger vara på lagret (; Känns som att jag knappt vart i butiken. Har inte en enda gång under dagen gått runt i butiken för att städa eller plocka med kläderna. Jorå, sånna här dagar ska oxå finnas.
Mycket beröm har man fått, nu känns det verkligen och jag hoppas att det kan bli extrajobb på Gina vid jul. Håller tummarna!

På tal om läxor, jag har varit duktig och pluggat på tåget både till och från Uppsala, + lunchrasten då. Nästan klar med uppgifterna oxå så det känns bra. Ska bara renskrivas och skickas in så kan jag stryka det från listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0