Världens bästa



Vilken dag igår, fytusan vad jag vill ha tillbaka den och köra repeat om igen i några dagar framåt. Världens mysdag med älskling. Vakna tidigt, ligga och mysa i sängen, upp och äta frukost, halvsova på soffan med tvn. Och sedan bara rullade det på med mysigheter hela dagen. Huset får oss själva fick vi senare mot kvällen, blev ännu en natt med honom. Somnade ganska omgående när man la huvudet på kudden armen, som är min nya huvudkudde.

Upp tidigt i morse för att älskling skulle kunna skjutsa hem mig innan han åkte till jobbet, så en rejäl frukost har det blivit. Nu ska jag väl byta om till obekväma jeans. Mjukisbyxorna låter mer lockande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0