Gina och nytt grejs




Måste vart något fel på mig i morse, var pigg som en mört och hopapde ur sängen 10-15 min tidigare än vad jag behöver. Men somnade väldigt fort igår kväll, stackars älskling som jag hade till sällskap.
Han med en lätt sminkning i morse, och blev ganska nöjd med för delen! Kanske att just den där sminkningen har satt sig bättre nu.
Iväg till praktiken, tåget blev 5 min sent så var nästan att knalla rätt in i butiken, får annars vänta i 5-10 min.
Göra lite nya saker, känns bra att man får mera och mera tillit och större uppgifter. Idag var det plocken som fick bli mitt nya fokus. Kul!
Proven kommer jag att få psyk på snart oxå, ingen häst att hänga kläderna på och det svämmar över på 5 min känns det som. Men det är bara att kämpa på. Och som sagt så hade kollegerna lite roligt igår och ändrade om i hela butiken. S var inte helt nöjd så idag ändrades det lite mera. Gaah!

Nu är jag iaf hemma, har fått paket som jag ska visa er senare :) Har även gjort en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra, men de kommer säkert bli mycket enklare. Visar sig när dom svarar. Jag har även tänkt att försöka mig på ett CV. Borde skriva upp allt som jag ska göra? Börjar bli fullt i huvudet för att komma ihåg allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0