Skolfoto



Nikon Coolpix s3100

Igår var det en helvetesdag. Skolfoto runt lunch och vi hade lite tur att ha håltimme innan. Så plugga in plattången i uttaget mitt i korridoren och fram med sminket för att bättra på allt. Jag får väl be till gudarna att klassfotot blev bra, då vi inte fick se de detta år. Det enskilda fotot tor jag blev bättre, iaf lite (;

Sedan hade vi lite företag, så jag och Dessie jobbade på och bockade av saker från listan. Skönt!
Efter skolan blev jag upphämtad och fick följa med ut till han. Tror att jag dog ett 10-15 gånger under hela kvällen. Tror att grabben inte har förstått ordet "några" släktingar (; Haha. Men jag lever, tillräckligt.

För idag är jag hemma från praktiken, jag vill bli friskförklarad nu! Ååh vad det är tröttsamt, jag känner att jag vill göra allt men nu satte kroppen stopp för det. Så en hemmadag får väl bli bra. Men i morgon, då ska jag till Uppsala! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0