Tror att det börjar på k...?



Har inte hunnit med bloggningen på ett tag, usch, skäms.
Igår var det skola, studentmössan är beställt, yes! Blev även mjukiskläder och tuta så man kan låta lite när man väl springer ut från skolan en sista gång (; Missade sista lektionen, psykologi, då jag åkte in till Gävle för allra sista gången, iaf för att göra det jag gjorde. Jag gjorde nu en sista skrivning, och jag lyckades klara den... Så ett fint körkort har jag nu i form av papper men inom någon vecka ett riktigt. Hur skönt är inte detta?!

Sen att jag sovit med min sötnos sedan i fredags gör inte saken sämre, mm! Älska att man får sova på en arm, ha någon som vaknar brevid en och pussar en god morgon. Det är kärlek, så sjukt mycket kärlek.

Nu ska jag ta bilen och brumma ner till ICA för att skicka iväg ett paket - och få ett tillbaka så småningom - och sedan styr jag mot min älskling, spenderar natten med honom.

Kommentarer
Postat av: linnea

Men du! Grattis till körkortet! :) Visst är det skönt?! :)

2011-09-28 @ 12:27:09
URL: http://linneaandersson.bubbleroom.se/
Postat av: Tessan

Grattis till körkortet lillen ! :D

längtar till att få beställa studentmössa jag med :))

2011-09-28 @ 13:10:56
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0