Chokladbollar


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Dagens effektiva insats var tydligt mitt chokladbollsbak! Yeah (; Blev tyvärr inte så många som jag ville, kanske ska köra dubbel sats nästa gång? I alla fall så blev det några stycken som nu står i kylskåpet och väntar på att åka med till älsklingen. Som hämtar upp mig hemma om ca 1,5 timme. Då ska jag vara klar, så sminkning ska jag ta tag i. Tänkte faktiskt fota och skriva ihop ett tips som jag har tagit till mig väldigt mycket när det gäller smink. Och som gör hela sminket när det är klart, hoppas ni kommer gilla det :)

Jag hade även tänkt att ta en sväng till solariet här nere i byn - höh vad stort det lät, eller inte - och få lite färg på kroppen. Självklart är det inte öppet, fast det står att de ska öppna 12 och jag var där 1? Aja, bättre lycka nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0