Min syn


Fotad med mobilkamera

Detta var min trevliga syn när jag skulle hämta Corona i hagen igår, men jag han bara ta ut henne ur hagen så fick hon gå tillbaka igen. Jobbet kallade.

Iaf så satt jag och mös en massa med Leona, den närmst liggande hästen, supermysigt! Med sin vinterpäls så måste det ha blivit varmt, i den 13 gradiga solen som termostaten visade på då. Härligt!
Jag som hade tänkt att rida en pass som jag skulle tänka bara på mig, att sitta ner i traven osv. Men som sagt, jobbet kallade. Men jag fick mig ändå en trevlig stund med gosiga hästar :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Grym blogg! Ska du köpa Corona eller rider du henne bara? :)

2012-04-25 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0