Studenten närmar sig



















Hur många av mina läsare tar studenten nu till sommaren?

Har ni i så fall hittat någon klänning? :)

Jag har precis hittat min, letade på den igår, så sjukt snygg! Och skorna, love! Kommer att vara väldigt ensam om att ha både klänningen och skorna. Känns skönt, att ingen kan ha samma (; Så går det när man handlar utomlands.

Klänningen beställdes igår, skorna ska beställas så fort pengarna finns på mitt paypal. Sen så letar jag en massa smycken, har redan hittat det mesta som ska användas. Känns kul! :D

Kommentarer
Postat av: Dessie

snyggt (Y) är skorna oxå från ebay? ;P

2012-04-19 @ 16:33:51
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0