Bloggtävling

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!
 
Min absoluta favorithäst måste jag säga är och kommer alltid att vara min älskade Tea. Den mest underbara ponnyn som fanns, som gjorde det hon älskade fast hon hade ont. Minns fortfarande vår sista tävling tillsammans, min allra första placering på lokal tävling, en 3e plats. Med just dig. Några veckor senare var du halt och ett halvår efter galopperade du på de evigt gröna ängarna.
Jag minns alla gånger jag skötte dig, när du gnäggade när man sa ditt namn, hur vi kunde stå i och mysa i boxen och hur vår kontakt gjorde att vi talade samma språk. Jag älskar dig, och saknar dig så fruktansvärt mycket, älskade Tea For Two!

Kommentarer
Postat av: my

henne har jag aldrig hört talas om. Kan du inte skriva ett inlägg om henne? :)

Svar: Har jag inte skrivit om Tea? :O Vilken skandal (; Det ska jag fixa! Har massor av bilder :D
Linda Enarsson

2012-08-06 @ 22:00:16
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0