En trevlig häst

Foto: Nellie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Dagens ridpass blev ett lugnt, han har fått ta det lite lugnt nu mellan träningarna. Red han i hoppsadeln och på hacket. Han kändes mycket enklare att rida än innan träningen i söndag. Helt sinnes hur min ridning och hans inställning har ändrats på en enda träning. Så nu hoppas jag att det bara blir bättre ju mera vi tränar!
 
Han gjorde fina galoppfattningar efter ett tag, han blir helt plötsligt helt okunnig. Han är lite knasig ibland min sötnos :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken fin blogg du har! Och vilket fint pannband! Var har du köpt det...? :)

Svar: tackar! :) Jag kommer faktiskt inte ihåg vart jag har köpt de, var s många år sen. Säkert köpt 2007 eller något sånt. På Uppsala PK, under en tävling :)
Linda Enarsson

2012-08-30 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0