Fota tävlingar

Nu när jag har blivit Equipe fotograf och vill komma ut på lite tävlingar har jag börjat planera tävlingskalendern. Har hittat lite tävlingar och ska försöka boka så många som möjligt så ingen annan fotograf hinner ta dom (;
Jag åker till ÄRK i morgon och fortsätter med Bälinge helgen efter.
 
De tävlingar som jag tänkt boka, än så länge
18-19/8 Älvkarleby RK
25-26/8 Bälinge RF
 
15-16/9 Tierps RK
23/9 Uppsala PK
28-30/9 Gävle RS
 
Är det så att någon av mina läsare ska tävla något under dessa helger? :)

Kommentarer
Postat av: matilda

tävlar på ärk och tirk :)

Du kan inte kolla om du kan stå på gestrikesportryttare vecka 36 lördag är det storhäst och söndag ponny :)

Svar: Ska kolla upp det! :) Tackar så mycket (;
Linda Enarsson

2012-08-17 @ 23:03:31
URL: http://brusboskogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0