Stövelproblem

 
Som ni kanske vet är jag ute efter att köpa nya stövlar, och jag har alltid gillat krokodil-mönstrade stövlarna som kom för något år sedan. Nu när jag är i luven på att köpa nya, så har jag för det första turen att det typ är rea på stövlarna lite här och var. Men jag har desto svårare att välja vilken jag vill ha. Pioneer eller Mountain Horse?
 
Pioneerna är mycket blankare och häftigare på det sättet - enligt bilden. Men jag tycker att MHs stövlar är snyggare då de har snörning i fram. Men jag vill ha de blanka oxå. Så det blev ett litet problem. Antingen Pioneer för att de är blanka eller MH för att de har snörningen. Gaaah.
 
Ska ta och fråga lite päron om någon kan sponsra med ett par stövlar? (; De kostar ändå 6 lax i orginalpris! Galet dyrt. Men nu är de som sagt nedsatta, och kostar ganska så lika.

Kommentarer
Postat av: Linda

Föredrar ju släta stövlar framförallt. ;) Men av dessa två så var de till vänster snyggast, de högra ser ut som om krokodil-mönstret bara är påmålat.

Svar: Faktiskt har jag sett andra bilder på MH stövlarna och tycker de ser riktigt najsiga ut. Lutar mot dom (;
Linda Enarsson

2012-08-31 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0