Dagdrömmar

Hade insläppet av hästarna idag, fixade lite i stallet innan de fina djuren fick komma in i sina boxar. Stog och lyssnade ett tag på hästarnas tuggande, brostade och myste. Så underbart som det kan bli!
Men det jag ville komma till var när jag hängde på boxdörren in till Bello, och begrundar vår tid tillsamman, och hur det nu kommer att sluta. Så började jag att dagdrömma om en egen tävlingshäst, målade upp allt, hur jag skulle göra, hur det skulle gå och allt som hör till. Så nu fick jag lite intresse igen, har haft det lite jobbigt men det har gått de senaste veckorna. Men fick lite nyenergi av detta, om dagdrömmandet och hur nära det kanske är. Kämpa på, allt fungerar bara man vill. Så sluta aldrig kämpa, du närmar dig ditt mål.

Kommentarer
Postat av: my

så tråkigt att du inte kommer ha kvar han längre :(
Hoppas du hittar en häst som är bara din egen!

2012-12-28 @ 11:46:28
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om varför du inte ska ha kvar honom?

2012-12-28 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0