En del av min önskelista

En liten del av min önskelista. Däremot vet jag att det blir mest hårda julklappar i form av saker till lägenheten som kommer att ligga under granen. Inte direkt förvånande ((;
 
Ett 50 mm/1,8 objektiv vill väldigt gärna ligga i min kameraväska, från Scandinaian Photo.
Massvis med pengar vill jag ha under granen!
Presentkort är mycket enklare och jag får själv bestämma vad jag vill köpa från just den butiken.
En kavel så jag kan baka bullar!
Nya Koss-lurar då mina spelar på sista versen.
Ett orange Lami-Cell schabrak, eller det turkosa eller gröna. Haha. Från Sharpman.se.
Blingat skärp från Hööks, mycket snyggt.
Hovpensel med burk för att slippa kladd, nuvarande pensel har kladdat ner precis allt i sin närhet. Även den från Hööks.
Gummiklädda sporrar, 20 mm med rundad hals från HorseMeUp.
 
Detta är lite urplock av vad som består på min önskelista. Men såklart finn det mera, och speciellt på hästfronten. Men behöver inget i panik just nu. Bello står i hagen och jag rider inte för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0